tisdag 11 augusti 2009

Kära kamrater!

Ville bara säga att jag lever! Har fått en ny mobil, men inte lyckats lista ut hur jag skall få över foton till datorn än.
Det är bra att träffas live. Att få uttrycka sig mano a mano. Även om en av oss blev ledsen och gick. Det är ok för mig. Jag lägger ingen värdering i det. Jag är tillgänglig för uppföljande samtal i ämnet. Iaf kul och intressant att ta del av allas funderingar och erfarenheter so far.
Vet inte om jag kommer att lyckas med min ansats till lektionsförslag. Kanske något att jobba mer med framöver. Känner mig just nu väldigt sugen på att göra en gestaltning på tema kollage. Blev inspirerad av L! Det skulle kunna vara en visualisering av min kurs och de tankar jag fått och bearbetat under sommaren. Likt en humlas flykt över kunskapens ändlösa ängder. Surrealism kanske:)


Ses i morgon!

2 kommentarer:

enannie sa...

Jag har hört talas om din nya frisyr. Jag vill se den! Men ännu mer vill jag se dig! Jag har varit sjuk i en vecka ungefär, men nu tror jag att jag är på väg upp på benen igen, och nästa vecka ses vi ju i alla fall. Hej frej och kram och sånt.

s sa...

Hej! tack för igår. vill bara meddela ändrat redovisningsdatum, kolla bloggportalen.

m.v.h. S